Οι δαπάνες εξοπλισμού OLED αναμένεται να αυξηθούν ετησίως από το 2023 έως το 2027.Επιπλέον, η αυξανόμενη διείσδυση OLED σε smartphones, tablet και φορητούς υπολογιστές - μεγέθη αναπτυσσόμενων επιτροπών - ενισχύει τη συνολική ζήτηση της αγοράς.
Λόγω της ασθενέστερης από την αναμενόμενη ζήτηση OLED, οι γραμμές G8.7 OLED μπορεί αρχικά να επικεντρωθούν στην παραγωγή των πλαισίων smartphone.Παρά την υψηλότερη κεφαλαιακή ένταση της OLED σε σύγκριση με την LCD, η OLED αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 58% των συνολικών δαπανών εξοπλισμού προβολής μεταξύ 2020 και 2027, ενώ η LCD θα εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει το 40%, με μετατροπές LCD τηλεοπτικής γραμμής LCD (85 ίντσες και άνω) για το 2024-2027.
Το Counterpoint σημειώνει ότι η Κίνα αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 83% των παγκόσμιων δαπανών για τον εξοπλισμό προβολής κατά τη διάρκεια του 2020-2027 - ελαφρώς κάτω από το 84% από το τρίμηνο του 2024.Η Νότια Κορέα αναμένεται να διατηρήσει μερίδιο 13%, με 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε σωρευτικές δαπάνες.Η Ινδία και η Ταϊβάν εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν το 2% και το 1% αντίστοιχα.